sobota, 4 maja 2013

Chibi Party, czyli dalej o głupotach

Ostatnio nie miałam zbytnio czasu, żeby napisać jakikolwiek post, ale teraz postaram się to naprawić. Można powiedzieć, że skończył się mi weekend majowy i wracam do roboty ;) A na początek; trochę pobawiłam się w Chibi makerze i oto wynik:
Alex wygląda trochę zbyt dziewczęco, przepraszam ^^' Ale jego wieczna mina, typu "znam twoją matkę, skurwielu" jest idealna.

Nie mogłam znaleźć dostatecznie roztrzepanej i jednocześnie ładnej fryzurki dla naszej "wampirzycy".

Albion jest cudowny. Taki prawdziwy gentleman Wygląda trochę jak taki Ciel z Kuroshitsuji, nie sądzicie?

Nie wiedziałam w co ubrać Lucę, żeby był taki wyluzowany i sexi jednocześnie T^T

Maxiu jak zwykle kotowaty >.<

Jak tak robiłam naszych kochanych szajbusów to się rozpędziłam. Niżej macie nas -autorów bloga. Tak, jest nas więcej  ;)
A oto ja -czyli Alex, czy też Wróbel, jak kto woli :) Moimi postaciami są Alex (no ba!) i Angie. Póki co, wszystkie posty na blogu należą do mnie. Jakby kto chciał mnie poszukać gdzie indziej;
blog kulinarny + pamiętnik - http://szara-niecodziennosc.blog.pl/
gg - 35538554

Wiolka-Psycholka - jej postaci to Albion i Luka. Mam mnóstwo planów i świetnie pisze, tylko trzeba ją ostro poganiać (chowa się przede mną, bo na nią wrzeszczę, że pisze tylko fragmenty :) Przezwisko ma nie od parady, lepiej na nią uważać! 
gg - 10471664

Tinek (pedał) - czyli jedyny niby-facet w grupie, całkowicie pozbawiony mocy twórczej. Maxiu to jego postać i idealnie odzwierciedla swojego autora. Przyznam, że muszę czytać i edytować wszystkie jego posty (w ramach spoilleru; uciekł z zajęć z nowym nauczycielem, płacząc jak zarzynana dziewica, po tym, jak wydało się, że wykładowca wpadł mu w oko). Mówiąc w skrócie -pedał ^^ Ale kochany. Dostarcza mi papierosy <3
gg - 10949671



 Tak sobie pomyślałam; może i wy chcielibyście, żeby znalazł się tu wasz Chibi-bohater? Zgłaszać się! Macie mojego maila, gg, fejsa, możecie mnie nękać ile chcecie! Jeszcze dzisiaj lub w najbliższych dniach pojawi się Olivia, nasza pierwsza bohaterka ;) Ale potem mamy wolne terminy. Więc ruszać!
Każdy zgłaszający się:

  • wystąpi w odcinku,
  • ma szansę pojawić się w następnych chapterach,
  • zdjęcie jego bohatera pojawi się w galerii bloga,
  • zrobimy mu chibi rysunek :3
Mało? To napiszcie, czego jeszcze chcielibyście w dodatku do odcinka?
Póki co, to tyle! Biorę się za pisanie.
P.S. Jakby ktoś chciał być informowanym o nowych postach, niech napisze na moje gg ;)

1 komentarz:

  1. Nie wiedziałam,że Tinuś też prowadzi bloga. ^^ No,nono. xD Fajnie wiedzieć. ^^
    PS. fajne chibi ludki xD

    OdpowiedzUsuń