niedziela, 20 kwietnia 2014

Tak, tak, Szajbusi wrócili ;)

Wracamy i na facebook'a, ask'a i samego bloga. Czas najwyższy można by rzec. I rozumiem, jeżeli będziecie mnie wyklinać i się wściekać -zamknęłam bloga niemalże bez słowa. Przepraszam. Miałam mnóstwo problemów w życiu osobistym. Nie tak łatwo być dorosłym, płacić rachunki i żyć na swoim. Ale wychodzę na prostą, już prawie meta ;)
No i jesteśmy. Najbliższe dwa/trzy posty będą dotyczyć wakacji. A potem czeka nas kolejny, zwariowany rok szkolny z szajbusami... a także innymi ;)
Tak naprawdę z pomocą Psycholki już dawno zaplanowałam akcję  :) Czeka nas więc mnóstwo pracy, mam więc nadzieję, że wciąż są z nami nasi fani, którzy będą nas dopingować i motywować w kolejnych rozdziałach.
A co was czeka w nowym roku szkolnym?
Ano, to już szósta klasa, a co za tym idzie, pomieszanie grup, nowe przedmioty a także...nowi nauczyciele? W nowych rozdziałach będzie zdecydowanie więcej nawiązań do oryginalnej historii z Harry'ego Pottera. Pojawi się więcej bohaterów, Szajbusi nawiążą nowe przyjaźnie. To już ostatnia chwila by dołączyć do armii i wspólnie walczyć przeciw Czarnemu Panu. Każda różdżka się liczy. Stańcie z nami ramię w ramię bo oto nadchodzi zagłada Hogwartu.

4 komentarze:

  1. Taaaaaaaaak!!!!!
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    Wielki powrót!!!!!
    Yay!!!!!
    Nie mogę się doczekać!!!!!
    :3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. My też cię pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pozdrowienia :3 Wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń