wtorek, 20 sierpnia 2013

Listy do Alexa

W niedzielę dostałam na pocztę kolejną pracę :) Jest to rysunek Alexa wykonany przez dwunastoletnią Kasię. Jednak nie o pracy chcę wam tu ględzić. Bardziej ucieszył mnie list, który był do pracy dołączony. Oto i on:

Drogi Alexie!
Ostatnio napisałeś na blogu, że jak ktoś chce z tobą porozmawiać to może napisać. Bardzo Cię lubię i innych Szajbusów też więc wysyłam do ciebie sowę :)
Mam na imie Kasia i mam już dwanaście lat. Czytam Wasz blog przez całe wakcje. Trochę szkoda, że tak żadko dodajecie posty, ale to nic. W końcu Ty też masz teraz wakacje, nie? Bardzo lubię Angie i Lu bo są naprawdę fajni! Powiedz, czy oni będą razem? Angie pisała coś, że się w tobie kocha, ale to chyba nieprawda, no nie? Bardzo bym chciała żeby była z Luką.
Ja bardzo lubię Harry'ego Pottera i chciałabym być w Hogwarcie, ale póki co żadna sowa do mnie nie przyleciała :( Szkoda bo tak to dalej muszę uczyć się matematyki, a bardzo jej nie lubię.
Wysyłam Ci też moją pracę na konkurs. Nie bardzo umiem rysować ale chciałabym wygrać koszulkę. Pewnie będzie naprawdę fajna! Już się nie mogę doczekać aż będzie rozstrzygnięcie konkursu! To już tylko kilka dni, tak?
Bardzo, bardzo Cię ściskam i resztę Szajbusów też!
Kasia

Alex to zasrana wredota, ale przecież nie mógł nie odpisać! :

Droga Kasiu!
Że tak powiem nieelegancko, bardzo cieszę się z twojego ptaka. Sowy. Listu. Tego, że napisałaś.
Powinienem pewnie powiedzieć, że jesteś jeszcze młoda, a wręcz zbyt młoda na czytanie moich niebanalnych wypowiedzi, ale z natury wiem, że gimnazjaliści i reszta tałatajstwa mają bogatszy zasób polskiego słownictwa do spraw krytycznych ode mnie. 
Pozatem, mój najmłodszy agent ma osiem lat a i tak dla mnie pracuje i szpieguje swego ojca, Ministra Magii w Indiach. Tak więc, złotko, jakbyś szukała roboty to napisz, na pewno znajdę kogoś, koło kogo należy się nieco zakręcić.
Co do mojej zasranej wampirzycy: tak, niby twierdzi, że mnie kocha, ale, ludzie, ona chodziła z Edkiem ze Zmierzchu! Ta głupia laska pewnie dalej kocha się w żabojadzie, tylko udaje. Miłość jest do dupy. Nie wiem, czy będą ze sobą i mówiąc szczerze, mało mnie to obchodzi. Skupiam się raczej, żeby utrzymać ich przy życiu, bo debile sami się proszą o kłopoty.
Hogwart jest bardziej dupny niż myślisz. Przynajmniej póki mnie tam nie ma. Trzeba się uczyć i pisać eseje. Piórem, słoneczko, piórem. Idź, oskub jakąś kurę i zobacz jakie to irytujące. Długopisem idzie napisać dwa razy szybciej ale to przecież Hogwart -tego nie ogarniesz. W Wielkiej Sali jest cholernie głośno, wosk kapie ze świec, czasem pada deszcz. Duchy są zboczone i lubią od czasu do czasu sobie kogoś "przelecieć". Mówię ci, ogólny harmider.
No, ale jak tak chcesz dostać list z Hogwartu, to proszę bardzo. Właśnie wysłałem do ciebie mugolską pocztą najprawdziwszy list z Hogwartu. Wzorowany na tym, który dostałem ja, gdy szedłem do 1 klasy. Pamiętaj, jednak, gdyby cię Ministerstwo przesłuchiwalo -nie znasz mnie, a ja nie znam ciebie.
Dziękuję za uściski,
Alex


Jako, że Kasia podała adres zwrotny (mieszkasz kilka wsi dalej ode mnie, wiesz?), wczoraj wydrukowałam i wysłałam do niej list z Hogwartu, wraz z niespodzianką. Naprawdę poprawiłaś mi humor swoim listem, złotko :)

A dla reszty naszych czytelników, informacja: zostało już tylko kilka dni do zakończenia konkursów. Piszcie prace. Póki co mam dwie prace na logo, jeden rysunek i kilkanaście zapewnień "napiszę, ale muszę coś wymyślić". Ludzie, jeśli tak dalej będziecie myśleć to Hermiona, Joanna i Kasia wygrają główne nagrody walkowerem! I pewnie nie mają nic przeciwko :)
Szykujcie się też, bo na dniach mam zamiar dodać wpis extra, opisujący przeszłość Alexa. Będzie dłuuugi i cholernie ciekawy, zapewniam! Za nowy post możecie podziękować Magdzie Kurek, która zainspirowała mnie na naszym fanpage'u :) Pozdrawiam ją serdecznie!

5 komentarzy:

  1. nie będę miała nic przeciwko gdybym wygrała, choć wolałabym nie walkowerem :)
    Z niecierpliwością czekam na nowy post i regularnie sprawdzam czy jest coś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post będzie, choćbym miała całą noc nie spać. I będzie dłuuuuuugi! Bardzo ci dziękuję, że wciąż czytasz i komentujesz :) Póki ostanie się choć jedna osoba, ktora czyta tego bloga, mam zamiar kontynuować pisanie! :)

      Usuń
  2. Mnie nie było przez miesiąc i nie miałam czasu, tak to bym coś napisała lub narysowała ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, będą jeszcze konkursy! Już myślę nad następnym, jako że zostało mi trochę nagród z poprzedniego ;)

      Usuń